Fałszywa ciąża: choroba wyznania leczenia

Fałszywa ciąża: objawy, oznaki, przyczyny

Dowolna kobieta marzy o zostaniu matką. Niektórych Kobiety chcą TEGO TAK BARDZO, ZE zaczynają wykazywać oznaki ciąży, nawet jeśli Nie ma Rozwoju zarodka.

Określanie przyczyn takiej Choroby, A takze sposoby JEJ Leczenia, najlepiej na pierwszych etapach JEST JEJ powstawania.

...

Spis treści:

Co to jest fałszywa ciąża?

      

TAKIE złożone zjawisko psychiczne, JAK fałszywa LUB wyobrażona ciąża, występuje u Kobiet wraz z oznakami prawdziwej ciąży i Znaczy, zatrzymuje SIĘ miesiączka, pojawia SIĘ Poranna choroba, nawet żołądek rośnie wizualnie.

Ciało zwiększa stężenie pewnych hormonów, wiec JEST Szansa, test ciążowy ZE Moze byc pozytywny. Z Boku wydaje SIĘ, Ze KOBIETA JEST w ciąży, ale tak nie nie żartem.

Teraz rozpoznanie wyimaginowanej ciąży nie JEST ZE Trudne wzgledu na Nowoczesne Metody Diagnostyki i Leczenia. Najczęściej choroba ta dotyka młode dziewczęta, ale zdarzają SIĘ przypadki fałszywej ciąży u dorosłych i Kobiet rodzących.

Przyczyny choroby

Istnieje WIELE powodów, Które prowokują fałszywą ciążę. Należą do nich:

Mentalna
W większości przypadków KOBIETA Albo Bardzo Chce Mieć Dziecko, Albo odwrotnie, boi SIĘ zajść w ciążę (typowe dla Młodych dziewcząt). Kobietą Bardzo przyzwyczaja SIĘ zrobić tego Roli, wiec pojawiają SIĘ oznaki prawdziwej ciąży.

Ten stan mozna porównać zrobić efektu placebo, gdy osoba przyjmuje "Puste" tabletki, ciemnym piwem wiara Wagowo Ich skuteczność zaczyna SIĘ leczyć. Tak Samo zart Z kobietami, ktore naprawde chcą LUB NIE chcą miec Dzieci. Wyrażanie Siebie W Tym przypadku przechodzi na fizjologiczne zle samopoczucie, wywołując mdłości, ZESTAW na wadze ITP.

Wtórny brak miesiączki
Żartach SIĘ choroba, w ktorej menstruacja Kobiety zanika przez ponad 6 miesiecy.

Fizyczne przemęczenie i wyczerpanie ciała
Często TAKIE warunki SA wywoływane przez stresy i duże obciążenia, zarówno moralne, JAK I fizyczne. Moze by prowadzić zrobić wypartej seksualności, A takze zrobić oznak fałszywej ciąży.

Ból brzucha we wczesnej ciążyCo robi bole brzucha we wcześniejnej? Czy są niebezpieczne? Przeczytaj w tym artykule.

Jeśli kobieta w ciąży pali ... W artykule Tym O Tym, Jak rzucić palenie, jeśli jestes w ciąży.

Obraz kliniczny choroby

Oznaki wyimaginowanej ciąży SA Podobné zrobić obecnych.

Czas trwania Choroby wynosi Zwykłe 3-3,5 miesiecy, ale moze przez trwać dłużej, AZ Czy widocznego Wzrostu brzucha

Przyczyna Tego STANU JEST zwiększony Rozwój podskórnej tkanki tłuszczowej, A takze atonia (upośledzona funkcja jelitowa) .Z Tych powodów moze pojawić SIĘ uczucie poruszenia Dziecka wewnątrz Kobiety.

Pierwszym objawem JEST przedłużająca SIĘ nieobecność miesiączki, ktora NIE zostaje przywrócona, Dopóki kobietą NIE JEST całkowicie Pewna swojej ciąży. Być moze pojawienie SIĘ pragnienia niektórych pokarmów.

      

Objawy fałszywej ciąży I JEJ diagnozy

Najczęstsze objawy wyobrażonej ciąży na:

  • brak miesiączki zrobić Interwencji Lekarzy
  • przyrost Masy Ciała i objętość brzucha
  • lordoza (typowa Dla kobiet w ciąży zginających kręgosłup)
  • powiększenie gruczołów sutkowych
  • nudności, wymioty
  • słabość, zmęczenie
  • drażliwość i Nagla ZMIANA nástrojů
  • Pragnienie niektórych pokarmów
  • Dodatni wynik Testu ciążowego JEST możliwy z powodu reakcji na gonadotropinę kosmówkową, wywołanej przez autosugestię
  • odczucie "Ruchu" w jamie brzusznej Dziecka Wagowo późnych stadiach Choroby

Rozpoznanie i leczenie fałszywej ciążyABY zdiagnozować ciążę wyobrażoną, należy zbadać Pacjenta.
Na wstępnym badaniu widoczne Już Să oznaki nieobecności w ciąży: Nie występuje zmiękczenie ı Sinica szyjki macicy, charakterystyczna dla prawdziwej ciąży. Następnie należy wykonać USG Małej miednicy LUB radiogramu jamy brzusznej. Analizy dotyczące pewnej liczby mnogiej hormonów rowniez dadzą Odpowiedź na Pytanie, CZY KOBIETA JEST w ciąży.

Jeśli Masz oznaki wyobrażonej ciąży, skonsultuj z lekarzem SIĘ. dokladnie tE Sam objawy (powiększenie brzucha, zatrzymanie miesiączki itp.) SA charakterystyczne dla zapalenia LUB nawet Guza jajników. Kazda choroba JEST Lepiej znaleźć i leczyć na SAMYM początku JEJ Rozwoju

przyczyny poronienia we wczesnej ciążyJakie Sa objawy i przyczyny poronienia mój wczesnym stadium? Pytasz - służamy.

podczas BIOPAROX ciąży: W artykule Tym Przydatne informacje W W na pewno chodziło o Leku.

WSZYSTKIE objawy ciąży / beremennost-na-rannih-srokah / simptomy-beremennosti W Tej sekcji.

      

Grupy ryzyko dla Choroby

  • Przede Wszystkim grupa ryzyka obejmuje te Kobiety, Które Bardzo chcą Mieć Dzieci, A Przy Pomocy autosugestii "projektują" Siebie w powyżej tygodnia ciąży niezależnie: od Wieku
  • Kobiety, ktore chcą "Uratować" Związek z mężem LUB młodym mężczyzną przez Narodziny Dziecka
  • Kobiety W Wieku 30-40 lat, Które Były leczone wielokrotnie i przez Długi Czas z powodu niepłodności i Bardzo chcą zajść w ciążę
  • Kobiety podatne na zwiększoną podatność na wszystko związane Z narodzinami Dzieci. Czynnikami prowokującymi Moga Być Przyjaciele, Koledzy, krewni itd., Którzy Zajda w ciążę
  • Zbliża sie zrobić menopauzy. KOBIETA JEST zdeterminowana psychologicznie, ABY miec Dzieci za wszelką cene
  • Kobiety ZE spontaniczna aborcja w wywiadzie, A OSOBY takze, Które straciły Dziecko

Leczenie fałszywej ciąży

Nowoczesna technologia pozwala Szybko określić obecność fałszywej ciąży. Przy takiej chorobie w ciele Kobiety Nie ma zarodka, wiec USG Lub EKG da dokładną odpowiedz, CZY JEST prawdziwa ciąża. Mozesz użyć Testu ciążowego, ale Być moze Nie da wyniku 100%.

Właściwy ginekolog bedzie w powyżej tygodnia Nie TYLKO wykryć obecność ciąży urojonej, ale rowniez w celu zapewnienia Pomocy psychologicznej, kobietą wyjaśniła JEJ objawy. Zwykłe żartem wiecej niz zrobić wystarczające, A KOBIETA natychmiast odczuwa ciążę

Istnieją przypadki, w ktorých konsultacja z ginekologiem NIE moze dowcipniś pełni pomoc Czy trzeba skonsultować SIĘ oo terapeuta, ktory przepisze środki uspokajające, A takze Leki, Które łagodzą stres ı niepokój.Być moze KOBIETA zostanie przepisana na kurs hormonów po przeprowadzeniu odpowiednich testów, ABY znormalizować tlo hormonalne i wznowić Cykl menstruacyjny.

W każdej kobiecie fałszywa ciąża moze objawiać Się na Różne sposoby. Ktos ma nudności i ZESTAW Wagi, podczas gdy RÓŻNE FORMY - wzrost macicy, A nawet czuć Ruchy Dziecka w brzuchu.

Przy jakichkolwiek oznakach ciąży, musisz zobaczyc SIĘ z lekarzem Już moja wczesnym stadium, Tylko specjalista bedzie w powyżej tygodnia ustalić, CZY JEST KOBIETA naprawde w ciąży.

Braxton Hicks trenujeCo wiesz o Tyma Braxton Hicks trenuje? :: Informacje o Nich w Tym artykule.

Wymiana Karty Kobiety w ciąży: ZA zrobić, Co jest potrzebne, kto daje i KIEDY? Pytamy specjalistów.

      

CZY widzisz niedokładności, niekompletne LUB niepoprawne informacje W biała? Czy wiesz, Jakświeszyć Artykuł?

CZY chcesz wstawiać zdjęcia na zdjęciach Temat?

Pomóż nam ulepszyć strone! Pozostaw Wiadomość ja Swoje Kontakty w komentarzach - skontaktujemy SIE Z TOBA I wspólnie poprawimy publikacje!

Komentarze: 8
  1. Tatiana

    Tak, wszyscy wydaje SIĘ Jasne - PA Nie bylo - CO ciąży ... I MAM TE SAM obawy, prawda PA byly, ale Już zaczął menopauza, ciąża ... O Nadal Niektórych podejrzenia. HCG została podjęta dwukrotnie. Pierwszy Raz przyszła odpowiedz - 1 lutego ciąża tygodnie. W innym Szpitalu Badania ginekologicznego, USG i inny hCG wykazało - moze sie uspokoić, Nie ma ciąża i menopauza jest (w pierwszej klinice Poznania przebudowany Analizy (krew oni lewo), powiedział - przepraszam, popełniłem liść, ale Nadal okresowo ciągnie dno brzuch i. Myśli z przerażeniem - ja ... Nagle moze Teraz lekarze mylili ... Przeklinając Siebie za głupotę, Wykonane z hCG PO Raz Trzeci, mam Nadzieje poznać wyniki I wreszcie uspokoić.

  2. Nika

    Cześć. Ogólnie Rzecz biorąc, w trudnej sytuacji, w grudniu nastąpiło opóźnienie, Wszystko zaczęło SIĘ PRZED 14.Krótko mówiąc, na nie nie bylo i ogólnie Nie żyje SIĘ życiem seksualnym. W styczniu, udał Się do ginekologa, spojrzała w górę i i zobaczył Nić 26 Stycznia udałem Skąpe miesiączki szkarłatny Kolor, Który Bardzo mi sie Nie podoba Bo Mój żołądek Stal dziwnie zaokrąglone i zacząłem odczuwać coś dziwnego w żołądku. W ogóle, mam Już i testy zrobione, negatywne, o dobry Cleary niebieski i Femitest i USG i hCG I hCG NIC 1,0, szybkość 5,0 zrobić, jestem Wagowo szoku, Dlaczego Mój brzuch rośnie, Przy okazji, Ze Problemy żołądkowo- jelitowe sa, ale Nikt pigułki Nie pomagają. Pomozcie, Już mam okropne Myśli w Mojej głowie, JAK Gdybym Spal, cos mi sie stalo LUB coś innego. Nie Chce Dzieci, ale Mój brzuch rośnie! CO To Jest?

    • Alain

      Cześć, Nick. Sam wspomniałeś, ZE SA Problemy z przewodem pokarmowym, wiec mozna Bezpiecznie wykluczyć ciążę. Objawy te moga Być związane z niedrożnością jelit LUB nagromadzeniem Gazu. Skontaktuj SIĘ z gastroenterologiem i wypróbuj USA oo Jelita.

      • Nika

        Bardzo dziękuję za radę. Pojawił SIĘ I znalazł ja WIELE Rzeczy traktuję na wszystko. Mysle, ZE moze z powodu Problemów z trawieniem Nadal mam Nadzieje, mam Nadzieje. U ginekologa byl Jeszcze w Tym miesiącu w powyżej tygodnia histerycznego podczas Badania na zrobiłam USG i powiedział, Ze Nie dokladnie Maja ciąży i zdałem na HCG dobrze I Nie wierzę hCG i zaczął zagłębiać SIĘ na forach. W Tym miesiącu Znowu pójdę do Niej, ABY sprawdzić, CZY jestem uspokojony BO NIE MOGE przestać O Tym myśleć, prawdopodobnie na wszystko z Mojej Nie miłości do Dzieci i faktu, Ze ZAWSZE mowie, Ze Nie Chce Dzieci. Prawdopodobnie SA jednym moim największym strachem i dlatego wiem, ZE SA Fakty, ALE KIEDY patrzę na Mój brzuch, Prawie zemdlejesz. Prawdopodobnie zrobić Zabawne, bo nawet nie nie miałem. Dla innych zabawny i nie nie śmiać SIĘ oo Tym brzuchem: (((!!! wynalazł dłuższe i wszyscy Mówią zrobić JEST SAMO NIE niemożliwe, ale spojrzeć na brzuchu i zaczyna ...

    • Marina

      Cześć, Najprawdopodobniej problem leży w twoim umyśle. Z Tego powodu możliwe JEST wystąpienie jakiegokolwiek uczucia, W TYM uczucie ciąży. Zrozum, bez PA Nie zajdziesz wag ciążę, spółce Twoje testy í Uzi porozmawiają o Tyma. Jeśli Spisz, Nadal bedziesz czuł penetrację. Dlatego radzę zbadać Jamę brzuszną. Jeśli jakakolwiek choroba, Która moze zwiększyć Rozmiar brzucha, Nie pojawia SIĘ, wtedy radzę zwrócić SIĘ zrobić psychologa, ponieważ w TYM przypadku bedzie zrobić Problemu NA poziomie psychologicznym. Dla siebie przeczytaj: /rannie-sroki/pervye-priznaki/oshhushheniya-v-pervye-dni.html, /rannie-sroki/pervye-priznaki/priznaki-beremennosti-do-zaderzhki.html, /rannie-sroki/pervye-priznaki/pms-ili-beremennost.html

      • Nika

        Bardzo dziękuję za radę.Pamiętaj, ABY sprawdzić, CZY Już myślałem o MRI, ale miałem obsesję na punkcie ciąży. Wszyscy Mówią, ZE JEST Dokładny hgh Nie, przetestować NIE JEST I TAK DALEJ Dokładny. Zacząłem szaleć i wymyślać coś innego.Ja wiem, že ciąża dobrze, z pewnością NIE MOZE BYĆ, BO Jak Mówią Nie mieszkają zhiznyu.no seksualnej, KIEDY patrzę na Mój brzuch zacząłem dobrze, histerię, A ja nie nie rozumiem z Tego, co rośnie, A nawet czytać fora i Wszystko . Uspokoiłeś mnie. Dziękuję za radę i odpowiedź.

    • Lesya

      ABY naprawde Bardzo Dziwna Sytuacja, jeśli nie nie Masz aktu, ABY NIE mozesz byc dowcipniś ciąży, coz, Po Prostu Nie JEST na łatwe! /planirovanie/pl-info/menstrualnyj-tsikl-zhenshhiny.html
      /planirovanie/pl-info/shest-podskazok.html Nie moge Też Zrozumieć, Jakie SA Twoje Dziwne uczucia í Dlaczego Wszystko Dzieje sie z twoim brzuchem. może po prostu się polepszyłeś, nie? Idź sprawdzić żołądek, szczerze mówiąc, nie wiem, co ci doradzić. / planirovanie / ovulyaciya

    • SWETLANA

      Nika, pilnie pracują ankiety. Uzi pewnością ujawnić Guza, jeśli JEST w macicy, ale jeśli w jamie brzusznej, wówczas moze byc konieczne Dodatkowe MRI (skanowanie). Wez karte z wnioskiem ginekologa i udaj SIĘ zrobić terapeuty na spotkanie. Nie ciągnij, sytuacja jest niebezpieczna! Przeczytaj:
      / Drażni
      /beremennost/info/horionicheskij-gonadotropin.html
      /planirovanie/pl-slozhnosti/mioma-matki.html

Dziekuje Twój komentarz po SIĘ PO weryfikacji.
dodaj komentarz

Najgorętsze Dyskusje
CZY JEST możliwość ciąża po aborcji Medycznej?
Dzień dobry. Chcesz się dowiedzieć czegoś o moich doświadczeniach z MA. Ma zrobiła 5 tygodni. Tydzień po tym idzie Lekarza, lekarz powiedział, Ze wszystko jest w porządku ...
Odcinek opóźnień miesiączki
Mam 7 Tydzień. Dla Mnie 34. Pierwsze dziecko urodziło SIĘ 9 lat Temu. Pierwszych pierwszych pierwszych owny owny owny
Ciąża podczas przyjmowania pigułek antykoncepcyjnych: Jakieś JEST prawdopodobieństwo?
Cześć, powiedz mi, PROSZĘ. Po certyfikacie LUB akci seksualnym Mój partner u Mnie skończył I Gdzie w godzine wypił tabletkę 20. Wypiłem kurs 7 ...
CZY mozna palic Kobiety wagowo Ciąża? CZY musisz rzucać?
Dobra pora Dnia! Dziewczyny Ooi, Tydzień Temu dowiedziałem SIĘ, ZE jestem w ciąży, ABY byl szok, ponieważ Mój Mąż i ja próbowaliśmy dostać Pół Roku ja naprawde chcemy ...